הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2007 1:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר עם תוכן  אבד גלגל קדמי בבן שמן
נושא: אבד גלגל קדמי בבן שמן תאריך: 11/2/2007 1:21:00 AM
מחבר/ת: תומר

אבד גלגל קדמי במצפה מודיעין ביום שישי ה-19/10/07 בסביבות השעה 11:00.

פרס ינתן למוצא הישר.

תודה,


חזרה לפורום