טקסט הודעת פורום
11/2/2007 7:35:00 AM
baby x
איזה דגם של הSGS? פרי רייד או DH?
נושא:
איזה דגם של הSGS? פרי רייד או DH?
תאריך:
11/2/2007 7:35:00 AM
מחבר/ת:
baby x
לפרירייד הייתה מחלה כרונית של שבר במשולש האחורי.
הDH ישנים, אבל נהדרים ומתלה שעובד מושלם.
חזרה לפורום