הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2007 7:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  איזה דגם של הSGS? פרי רייד או DH?
נושא: איזה דגם של הSGS? פרי רייד או DH? תאריך: 11/2/2007 7:35:00 AM
מחבר/ת: baby x

לפרירייד הייתה מחלה כרונית של שבר במשולש האחורי.

הDH ישנים, אבל נהדרים ומתלה שעובד מושלם.




חזרה לפורום