נושא: תוספת תאריך: 11/2/2007 10:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
גם תנועה של הבולם בשיכוך מהמורות וקפיצות צורכת אנרגיה מהשרירים של הרוכב.
נכון שבמצבים אלה אני מעדיף להשקיע מעט אנרגיה בספיגה יעילה של המהמורה על פני איבוד אחיזה, איבוד מהירות, או השקעת אנרגיה גדולה יותר בספיגת המהמורה על ידי פעילות שרירית בזבזנית יותר.
אבל למעט מצב של DH נטו, כלומר דהירה במורד, כל תנועה של איזשהו מרכיב באופניים צורכת אנרגיה שרירית של הרוכב.
|