הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2007 5:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי אוליניק עם תוכן  סינגל למתחילים באזר בן שמן
נושא: סינגל למתחילים באזר בן שמן תאריך: 11/2/2007 5:16:00 PM
מחבר/ת: איתי אוליניק

אני רוכב מתחיל שמחפש סינגל קל-בינוני באדור בן שמן.
משהו יודע מאיפה כדאי להתחיל ?
מהיא נקודת הריכוז שממנה רוב הרוכבים מתחילים לנסוע ?
אם למשהו בא לרכוב מחר באזור שישאיר הודעה.

תודה
איתי


חזרה לפורום