טקסט הודעת פורום
| 11/2/2007 5:16:00 PM |
|
נושא: סינגל למתחילים באזר בן שמן תאריך: 11/2/2007 5:16:00 PM
מחבר/ת: איתי אוליניק
אני רוכב מתחיל שמחפש סינגל קל-בינוני באדור בן שמן. משהו יודע מאיפה כדאי להתחיל ? מהיא נקודת הריכוז שממנה רוב הרוכבים מתחילים לנסוע ? אם למשהו בא לרכוב מחר באזור שישאיר הודעה.
תודה איתי
|
חזרה לפורום |
|
|