טקסט הודעת פורום
11/2/2007 6:36:00 PM
איתן ברמן
אני מעדיף לא להיות "תקוע עם הSOLE"
נושא:
אני מעדיף לא להיות "תקוע עם הSOLE"
תאריך:
11/2/2007 6:36:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אבל אני לא מתווכח עם השיפור בעוצמת הבלימה בהגדלת הרוטור.
חזרה לפורום