הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2007 6:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מעדיף לא להיות "תקוע עם הSOLE"
נושא: אני מעדיף לא להיות "תקוע עם הSOLE" תאריך: 11/2/2007 6:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אני לא מתווכח עם השיפור בעוצמת הבלימה בהגדלת הרוטור.


חזרה לפורום