הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2007 10:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  תקוע עם ה SOLE?
נושא: תקוע עם ה SOLE? תאריך: 11/3/2007 10:12:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג

נו באמת...
ברקס טוב, פשוט ואמין. לא נופל משמעותית מהדאור שלך ומהמגורה שלי. בטח ובטח שהפער בכוח הבלימה לא שווה פי שלוש כסף.
ולא, אין לי כזה למכירה...


חזרה לפורום