טקסט הודעת פורום
| 11/3/2007 10:12:00 AM |
|
נושא: תקוע עם ה SOLE? תאריך: 11/3/2007 10:12:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג
נו באמת... ברקס טוב, פשוט ואמין. לא נופל משמעותית מהדאור שלך ומהמגורה שלי. בטח ובטח שהפער בכוח הבלימה לא שווה פי שלוש כסף. ולא, אין לי כזה למכירה...
|
חזרה לפורום |
|
|