טקסט הודעת פורום
| 11/3/2007 11:33:00 AM |
|
נושא: מה ?! תאריך: 11/3/2007 11:33:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
איך אתה משווה בכלל ?! אם היית אומר על ה nine אז עוד איך שהוא .. אבל הסול יש לו עומצת בלימה של ברקס מכאני גרוע. להזכיר לך שרק רפידה אחת אצלו נסגרת ! זה שונה לגמרי ! וההייז מסובכים פי כמה וכמה לתיפעול שותף מהדאור !
|
חזרה לפורום |
|
|