הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2007 11:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה ?!
נושא: מה ?! תאריך: 11/3/2007 11:33:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

איך אתה משווה בכלל ?! אם היית אומר על ה nine אז עוד איך שהוא ..
אבל הסול יש לו עומצת בלימה של ברקס מכאני גרוע.
להזכיר לך שרק רפידה אחת אצלו נסגרת !
זה שונה לגמרי !
וההייז מסובכים פי כמה וכמה לתיפעול שותף מהדאור !


חזרה לפורום