נושא: פשוט גאונות :suss: תאריך: 11/3/2007 11:29:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
היית לי בעיה שבקבוק לא היה אטום :eek: וכל פעם היה קצת נוזל :night: עד שאינסטלטור אחד גב-גב-גבר נתן לי רעיון ליגה, לשים טפלון לבן כזה של צנרת על הפיה של הבקבוק ולסגור את הפקק. צריך להחליף טפלון בערך כל שלש מילויים :rolleyes:
|