הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2007 11:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  פשוט גאונות :suss:
נושא: פשוט גאונות :suss:  תאריך: 11/3/2007 11:29:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

היית לי בעיה שבקבוק לא היה אטום :eek: וכל פעם היה קצת נוזל :night: עד שאינסטלטור אחד גב-גב-גבר נתן לי רעיון ליגה, לשים טפלון לבן כזה של צנרת על הפיה של הבקבוק ולסגור את הפקק. צריך להחליף טפלון בערך כל שלש מילויים :rolleyes:


חזרה לפורום