נושא: גם אני ממליץ לך על 24 הילוכים, זה די והותר! תאריך: 11/5/2007 10:19:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
אפילו עכשיו אני נוסע על אופניי ש"מ עם 24 הילוכים, פחות כאבי ראש בכיוונים ותאמין לי אני לא מרגיש הבדל בינם לבין 27 הילוכים. הבדל מורגש רק בעליות תלולות מאוד, שאז ל27 הילוכים ישנו יתרון ביחסי עברה בינוניים קצרים יותר (זאת אומרת פערים קטנים יותר בין הילוכים אמצעיים). לרוכב מתחיל ואף מתקדם (לא תחרותי) 24 הילוכים ברמה טובה יספיקו לכמה שנים טובות!
בהצלחה בקנייה
|