הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2007 2:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל הרשטיק עם תוכן  "רוכבים ובונים" בפארק בריטניה בשישי הקרוב !
נושא: "רוכבים ובונים" בפארק בריטניה בשישי הקרוב !  תאריך: 11/5/2007 2:51:00 PM
מחבר/ת: אייל הרשטיק

שלום לכולם ,
איגוד האופניים, קק"ל ורוכבי שמשון שמחים להזמינכם בשישי הקרוב לפעילות רוכבים ובונים ראשונה בפארק בריטניה.בימים אלה עובדים קק"ל על סינגל אופניים יפיפה בפארק ואנו נעזור להם להשלים אותו.כרגע כבר ישנה קבוצה גדולה שהבטיחה את נוכחותה באירוע.

קצת יותר פרטים:
תאריך האירוע: יום שישי 9/11/2007
שעת המפגש: 9:00
נקודת המפגש: הכניסה לבית הקברות ביישוב עדולם , כ-1 ק"מ מצומת האלה לכיוון הישוב שריגים.
יש להצטייד: בגדים לעבודה ,כובע, אוכל , מים
אנחנו נדאג ל: כלי עבודה ומים
נציג צוות רוכבים ובונים של איגוד האופניים באירוע : אריאל ווטסון , 0544845465
הפעילות הינה פעילות התנדבותית ובאחריות של כל איש לעצמו.

נשמח לראות אתכם לוקחים חלק בפעילות .
בשבוע שלאחר מכן תתקיים פעילות נוספת ביער חרובית.

אייל הרשטיק
איגוד האופניים בישראל



חזרה לפורום