הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2007 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli had עם תוכן  רכיבה על אופניים אחרי לילה עם הרבה אלכוהול. שאלה ?
נושא: רכיבה על אופניים אחרי לילה עם הרבה אלכוהול. שאלה ? תאריך: 11/5/2007 11:01:00 PM
מחבר/ת: eli had

שלום רב,
אחרי לילה עם הרבה אלכוהול והרבה כאבי ראש יש משהו שגורם לי להרגיש כמו חדש
וזה נסיעה של 2,3 שעות על אופניים.
האם יש בזה משהו רע ????
אני דואג כמובן לשתות הרבה במהלך הנסיעה.



חזרה לפורום