נושא: רכיבה על אופניים אחרי לילה עם הרבה אלכוהול. שאלה ? תאריך: 11/5/2007 11:01:00 PM
מחבר/ת: eli had
שלום רב, אחרי לילה עם הרבה אלכוהול והרבה כאבי ראש יש משהו שגורם לי להרגיש כמו חדש וזה נסיעה של 2,3 שעות על אופניים. האם יש בזה משהו רע ???? אני דואג כמובן לשתות הרבה במהלך הנסיעה.
|