טקסט הודעת פורום
11/6/2007 12:13:00 AM
baby x
כן, אפשר לשים DHX5
נושא:
כן, אפשר לשים DHX5
תאריך:
11/6/2007 12:13:00 AM
מחבר/ת:
baby x
אבל ה 5TH בולם מצוין. שווה רכיבה עד שימות.
אין מכס על אופניים, רק מע"מ בשיעור 15.5 %
תהנה ותתחדש
חזרה לפורום