הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  כן, אפשר לשים DHX5
נושא: כן, אפשר לשים DHX5 תאריך: 11/6/2007 12:13:00 AM
מחבר/ת: baby x

אבל ה 5TH בולם מצוין. שווה רכיבה עד שימות.
אין מכס על אופניים, רק מע"מ בשיעור 15.5 %

תהנה ותתחדש


חזרה לפורום