הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal aharon עם תוכן  כאבים בשריר הירך
נושא: כאבים בשריר הירך  תאריך: 11/6/2007 1:09:00 PM
מחבר/ת: eyal aharon

לאחר מספר רכיבות קשות רצופות הופיע כאב שרירים פנימי בירך.
בד"כ אני רוכב 3-4 פעמים בשבוע עם יום התאוששות בין רכיבות.
מישהו מכיר תופעה כזו?
המלצות לטיפול?
תודה


חזרה לפורום