טקסט הודעת פורום
| 11/6/2007 1:09:00 PM |
|
נושא: כאבים בשריר הירך תאריך: 11/6/2007 1:09:00 PM
מחבר/ת: eyal aharon
לאחר מספר רכיבות קשות רצופות הופיע כאב שרירים פנימי בירך. בד"כ אני רוכב 3-4 פעמים בשבוע עם יום התאוששות בין רכיבות. מישהו מכיר תופעה כזו? המלצות לטיפול? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|