נושא: הדיון לא כמה רפידות תאריך: 11/6/2007 6:24:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
נסגרות אלא תוצאות . גם AVID BB7 עם רפידה אחת נסגרת.... והוא מכאני. נכון לאוקטובר 2007 ואחרי שנתיים על הידראולים מסוג גולי דאור הייז ניין והייז סול AVID BB7 עדיפים בעיני על הייז ניין בכל היקפי הדיסק- קדמי או אחורי. הדאור עדיף על ההיז ניין בכל פרמטר אבל בפני עצמו דורש לפחות 180 בקדמי כדי שלא תכאבנה עצמותי הזקנות בכף יד שמאל.מגורה גולי זהה לדאור .ולא היו לי בעיות טכניות בשניהם. הSOLE הןא דוגמא גרועה לרעיון שיווקי לתת לאלה שרוצים הידראולי.......הידראולי. מעבר לזה תרומת הבצוע היא שלילית על כל וי ברייק בינוני ועל רוב המכניים בשוק. הוא חסר כח חסר מודולציה.תחושת ידית.. של דבק נעליים ישן. זוג אחד יושב על הסינגל ספיד של אישתי לצורך נסיעות לאורך הירקון ואם ניתן היה לשים על המזלג הקדמי וי ברייק הוא היה עף למים. הזוג השני מונח בארון חסר שמוש אולי לצורך הרכבת אופני ספינינג לשכנתי רוחמה בעתיד. :p
|