טקסט הודעת פורום
| 11/6/2007 8:07:00 PM |
|
נושא: אהלן איתי תאריך: 11/6/2007 8:07:00 PM
מחבר/ת: אביעד בלילטי
אני גם צתחיל אבל אני יודע שבאזור בן שמן יש את מסלולים טובים ורבים!... א.בן כמה אתה...אני בן 20 ב.יש את יער בריטניה שהוא מטורף והרבה רוכבים בו..
תדבר איתי...אני רוצה לרכוב תמיד!
|
חזרה לפורום |
|
|