הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד בלילטי עם תוכן  אהלן איתי
נושא: אהלן איתי תאריך: 11/6/2007 8:07:00 PM
מחבר/ת: אביעד בלילטי

אני גם צתחיל אבל אני יודע שבאזור בן שמן יש את מסלולים טובים ורבים!...
א.בן כמה אתה...אני בן 20
ב.יש את יער בריטניה שהוא מטורף והרבה רוכבים בו..

תדבר איתי...אני רוצה לרכוב תמיד!


חזרה לפורום