טקסט הודעת פורום
11/6/2007 8:10:00 PM
איתן ברמן
יותר טוב מכלום, אבל לא ממש
נושא:
יותר טוב מכלום, אבל לא ממש
תאריך:
11/6/2007 8:10:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אם זה במקום לרבוץ כל היום מול מחשב, אז כן, זה טוב.
אבל הכי טוב לכושר קרבי זה הליכה וריצה, גם חופשי וגם עם משקל.
חזרה לפורום