הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 8:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יותר טוב מכלום, אבל לא ממש
נושא: יותר טוב מכלום, אבל לא ממש תאריך: 11/6/2007 8:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם זה במקום לרבוץ כל היום מול מחשב, אז כן, זה טוב.

אבל הכי טוב לכושר קרבי זה הליכה וריצה, גם חופשי וגם עם משקל.



חזרה לפורום