הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 8:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניב אבוטבול עם תוכן  מה המצב
נושא: מה המצב תאריך: 11/6/2007 8:40:00 PM
מחבר/ת: ניב אבוטבול

מה קורה אביעד אם יהיה לך איך להגיע מידי פעם לשדרות אז בכייף תצטרף אלי ואל אחי אנחנו גם רוכבים לפעמים בקבוצה לפעמים לבד אם מתאים לך אז בכייף אנחנו דווקה מחפשים חברה מהאזור אני משדרות אז תחשוב על זה ועד אז תהנה מהרכיבות :rating: :rating: :rating: :suss:


חזרה לפורום