הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2007 11:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Nobel עם תוכן  שקול מנוחה קצת יותר ארוכה
נושא: שקול מנוחה קצת יותר ארוכה תאריך: 11/6/2007 11:49:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel

ייתכן כי "הדלקת" (משורש דלקת) את השריר או רקמה סמוכה אחרת (פאציה,גיד וכו).
אם אין שיפור תוך 3 ימים של מנוחה בשילוב מתיחות שרירים עדינות אז יש לשקול פנייה לרופא שבדאי יציע כדורים נוגדי דלקת.

תרגיש טוב
תומר



חזרה לפורום