נושא: שקול מנוחה קצת יותר ארוכה תאריך: 11/6/2007 11:49:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
ייתכן כי "הדלקת" (משורש דלקת) את השריר או רקמה סמוכה אחרת (פאציה,גיד וכו). אם אין שיפור תוך 3 ימים של מנוחה בשילוב מתיחות שרירים עדינות אז יש לשקול פנייה לרופא שבדאי יציע כדורים נוגדי דלקת.
תרגיש טוב תומר
|