טקסט הודעת פורום
11/7/2007 12:26:00 AM
יצחק זהר
giant
נושא:
giant
תאריך:
11/7/2007 12:26:00 AM
מחבר/ת:
יצחק זהר
ברמה הזו של אופני זנב קשיח המחיר טוב הנסיון שלי איתם שלוש שנים
מה שנקרא תדלק וסע
בכל מקום וכל אתר
בילוי נעים
חזרה לפורום