טקסט הודעת פורום
| 11/7/2007 9:09:00 AM |
|
נושא: יום שבת תאריך: 11/7/2007 9:09:00 AM
מחבר/ת: איתי אוליניק
היי אביעד,
אני בן 34 (נשמע די זקן ליד 20, אני יודע) הייתי בסוף ביום שבת והיה אחלה, אני אחזור לשם ביום שבת הזה לעוד סיבוב. איזה סגנון אתה רוכב ?
|
חזרה לפורום |
|
|