נושא: דוגמה ספיציפית... תאריך: 11/7/2007 10:55:00 AM
מחבר/ת: בילאל עיסא
יש לי במקרה זוג אופניים מצ´וקמקים מסוג לא מוכר שקניתי כאופני כניסה... השלדה בצורת V (די כבדה אם משווים ל XC מוביל בשוק) ואין לי מושג איזה מהפרמטרים רלוונטי ע"מ לקבוע שהקושי היחסי בעליות מקורו באופניים או שמא אני צריך לפתח שרירים ברגליים ;)
|