טקסט הודעת פורום
| 11/7/2007 11:13:00 AM |
|
נושא: אני רוכב אופני כביש לשעבר תאריך: 11/7/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת: ויקטרו
אני רוכב אופני כביש לשעבר. ירד לי קצת כושר והייתי רוצה ללמוד תרגילים של בי אם אקס ולהתחיל לרכב בתור רוכב אקסטרים. כדאי לי? מה כדאי לי לאכול לפני אימון רציני זה?
|
חזרה לפורום |
|
|