נושא: אחד מאלה.... תאריך: 11/7/2007 2:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
http://www.harim.co.il/Yad2/marketprodlist.asp?adtype=1&ManID=&AreaID=&CatID=3&BottomPrice=&TopPrice=500&GroupID=2&SearchAd=&Orderby=Price
סביר להניח שעם קוטר צינור ההיגוי לא תהיה לך בעיה, אבל שים לב לאורכו. אין דרך פשוטה או זולה להאריך מוט היגוי!!
|