הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2007 5:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילי עיסא עם תוכן  אופני כניסה מצויינים...
נושא: אופני כניסה מצויינים... תאריך: 11/7/2007 5:31:00 PM
מחבר/ת: בילי עיסא

שלא תהיה טעות מדובר בזוג מצויין (לא רק למראית עין),
מצ´וקמק - כן, אם משווים ל- Stumpjumper או ל- Giant
העניין הוא כשרוכבים רחוק יותר, מאומץ יותר, וטכני יותר
פתאום מתחילים להעריך את איכות החלקים ומבינים למה כדאי להוציא כמה אלפים טובים.
- אני בשלב הזה -




חזרה לפורום