נושא: אופני כניסה מצויינים... תאריך: 11/7/2007 5:31:00 PM
מחבר/ת: בילי עיסא
שלא תהיה טעות מדובר בזוג מצויין (לא רק למראית עין), מצ´וקמק - כן, אם משווים ל- Stumpjumper או ל- Giant העניין הוא כשרוכבים רחוק יותר, מאומץ יותר, וטכני יותר פתאום מתחילים להעריך את איכות החלקים ומבינים למה כדאי להוציא כמה אלפים טובים. - אני בשלב הזה -
|