טקסט הודעת פורום
| 11/7/2007 7:51:00 PM |
|
נושא: בולם חדש תאריך: 11/7/2007 7:51:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
אני רוצה לשדרג את הבולם הקידמי שלי. יש לי roch-shox tora 318 air 100mm. האם כדאי לי לעבור ל:fox float 120rl או fox f100rl 100 travel/ אני רוכב שבילים cx
|
חזרה לפורום |
|
|