הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2007 7:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  בולם חדש
נושא: בולם חדש תאריך: 11/7/2007 7:51:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

אני רוצה לשדרג את הבולם הקידמי שלי.
יש לי roch-shox tora 318 air 100mm.
האם כדאי לי לעבור ל:fox float 120rl או fox f100rl 100 travel/
אני רוכב שבילים cx


חזרה לפורום