טקסט הודעת פורום
| 11/8/2007 8:05:00 AM |
|
נושא: תודה תאריך: 11/8/2007 8:05:00 AM
מחבר/ת: doron gera
רעיון נחמד. אני מתכוון למשהו אחר אבל. ראיתי איזה יום משהו עם מגן כזה משהו כמו של שעונים. ממש מכסה פלסטיק ( לא קשיח ) שמכסה על הכל.
ובמחשבה שנייה, אולי באמת מגן שעונים גדול יכול להתאים פה. שווה בדיקה.
|
חזרה לפורום |
|
|