הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2007 8:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron gera עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 11/8/2007 8:05:00 AM
מחבר/ת: doron gera

רעיון נחמד.
אני מתכוון למשהו אחר אבל.
ראיתי איזה יום משהו עם מגן כזה משהו כמו של שעונים.
ממש מכסה פלסטיק ( לא קשיח ) שמכסה על הכל.

ובמחשבה שנייה, אולי באמת מגן שעונים גדול יכול להתאים פה. שווה בדיקה.


חזרה לפורום