טקסט הודעת פורום
11/8/2007 12:18:00 PM
אסף רסיס
קומבינה
נושא:
קומבינה
תאריך:
11/8/2007 12:18:00 PM
מחבר/ת:
אסף רסיס
לא בדיוק שליטה מהקידון
אבל אפשר לשפצר מנגנון מכאני ע"י משיכה של כבל
וגלגלת.
חזרה לפורום