הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2007 12:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף רסיס עם תוכן  קומבינה
נושא: קומבינה תאריך: 11/8/2007 12:18:00 PM
מחבר/ת: אסף רסיס

לא בדיוק שליטה מהקידון
אבל אפשר לשפצר מנגנון מכאני ע"י משיכה של כבל
וגלגלת.


חזרה לפורום