טקסט הודעת פורום
11/8/2007 9:35:00 PM
דודו אברהם
TREK 4300
נושא:
TREK 4300
תאריך:
11/8/2007 9:35:00 PM
מחבר/ת:
דודו אברהם
שלום מישהו יכול לתת את דעתו על אופניי TREK 4300?
אשמח לשמוע המלצות
תודה
חזרה לפורום