נושא: בחירה בין פקוס ל-KHS תאריך: 11/9/2007 10:59:00 AM
מחבר/ת: ספי דובב
ביקשתי את עזרתכם בבחירת אופניים בתקציב של כ-5000 ש"ח הגענו לקו הסיום עם 2 זוגות KHS XC-204 http://www.motibikes.co.il/apage/6498.php
וה- Fire Edge 2007 http://www.bestbike.co.il/productspec.asp?id=67&name=Fire%20Edge%202007
ההבדל העיקרי הוא הבולם הקדמי ב-KHS עדיף לעומת מעצורים הידראולים בפוקוס
אשמח לשמוע את חוות דעתכם
תודה ספי
|