הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2007 4:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ח. עם תוכן   כשהשרשרת מוצלבת אז כן, לכן אסור להיות בהצלבה!
נושא: כשהשרשרת מוצלבת אז כן, לכן אסור להיות בהצלבה! תאריך: 11/9/2007 4:36:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.

אלא אם אתה רוצה להרוס שרשרת או מעביר.
שים לב שגם לא בהצלבה קיצונית זה עשוי לקרות.
ככל שהגלג"שים יותר באותו קו כך עדיף.



חזרה לפורום