טקסט הודעת פורום
| 11/9/2007 4:36:00 PM |
|
נושא: כשהשרשרת מוצלבת אז כן, לכן אסור להיות בהצלבה! תאריך: 11/9/2007 4:36:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.
אלא אם אתה רוצה להרוס שרשרת או מעביר. שים לב שגם לא בהצלבה קיצונית זה עשוי לקרות. ככל שהגלג"שים יותר באותו קו כך עדיף.
|
חזרה לפורום |
|
|