הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2007 6:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rbid עם תוכן  למה לא עם מים זורמים
נושא: למה לא עם מים זורמים תאריך: 11/9/2007 6:37:00 PM
מחבר/ת: rbid

חברים שלי שרוכבים כמה שנים הסבירו לי שאפשר לשתוף את האופניים עם צינור מים.

קודם כל שמים "דגריזר" על השרשרת + גלגלי השיניים הקדמיים + קסטה, ממתינים כמה דקות ואחר כך שוטפים עם מים זורמים, מיבשים עם סמרטוט ובסוף שימון מערכות.

השבוע רכבתי והאופניים התמלאו בבוץ.. לנקות בוץ עם סמרטוט זה לא קל :suss:




חזרה לפורום