נושא: למה לא עם מים זורמים תאריך: 11/9/2007 6:37:00 PM
מחבר/ת: rbid
חברים שלי שרוכבים כמה שנים הסבירו לי שאפשר לשתוף את האופניים עם צינור מים.
קודם כל שמים "דגריזר" על השרשרת + גלגלי השיניים הקדמיים + קסטה, ממתינים כמה דקות ואחר כך שוטפים עם מים זורמים, מיבשים עם סמרטוט ובסוף שימון מערכות.
השבוע רכבתי והאופניים התמלאו בבוץ.. לנקות בוץ עם סמרטוט זה לא קל :suss:
|