טקסט הודעת פורום
| 11/9/2007 9:56:00 PM |
|
נושא: שלום...חדש פה ויש לי שאלה! תאריך: 11/9/2007 9:56:00 PM
מחבר/ת: עדן רותם
אני רוכב כשנה בערך,ועכשיו התחדשתי באופניים חדשות: marin drift zone עם בולם קידמי 100 מ´מ של פוקס,ובולם אחורי של פוקס..ככה הם מגיעות חדשות.. מה אתם אומרים על האופניים??
תודה
עדן
|
חזרה לפורום |
|
|