הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2007 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ח. עם תוכן  הנג אובר הוא בעיקר סימני התיבשות
נושא: הנג אובר הוא בעיקר סימני התיבשות תאריך: 11/9/2007 10:40:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.

לכן השתיה היא אשר מוציאה אותך מההנג אובר ולא הרכיבה עצמה.
אם תרכב ללא מספיק נוזלים אתה מסתכן בהתיבשות מסוכנת.



חזרה לפורום