טקסט הודעת פורום
11/9/2007 10:40:00 PM
שחר ח.
הנג אובר הוא בעיקר סימני התיבשות
נושא:
הנג אובר הוא בעיקר סימני התיבשות
תאריך:
11/9/2007 10:40:00 PM
מחבר/ת:
שחר ח.
לכן השתיה היא אשר מוציאה אותך מההנג אובר ולא הרכיבה עצמה.
אם תרכב ללא מספיק נוזלים אתה מסתכן בהתיבשות מסוכנת.
חזרה לפורום