טקסט הודעת פורום
11/9/2007 11:44:00 PM
רומן א
אחלה
נושא:
אחלה
תאריך:
11/9/2007 11:44:00 PM
מחבר/ת:
רומן א
האופניים ממש סבבה ואפילו מעבר למרות שאני לא מעריץ גדול של fox-r או של avid אבל האופניים אחלה. תתחדש אחי.
חזרה לפורום