הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2007 1:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bar sh עם תוכן  norco?
נושא: norco? תאריך: 11/10/2007 1:25:00 AM
מחבר/ת: bar sh


אופני כניסה....
שילדת: norco storm2007 ז"ק
בולם קדמי: marzocchi mz 3 (120mm)
שיפטרים: deore
מעביר אחורי: deore
מעביר קדמי: lx
נאבה קדמי: shimano hb-m475
נאבה אחרית: shinamo fh-m475
קראנק:truvativ isoflow (גם הזרועות של הפדלים)
מוט כידון: truvativ xr al 66
בלמים: hayes mx דיסק מכני
צמיגים:kenda

מצטער אם אני לא מדייק בכל הפרטים הקטנים לא מכיר הכל סתם לדעת אם המכלולים טובים, אם הבולם טוב וכו´
תודה לכל המגיבים



חזרה לפורום