נושא: norco? תאריך: 11/10/2007 1:25:00 AM
מחבר/ת: bar sh
אופני כניסה.... שילדת: norco storm2007 ז"ק בולם קדמי: marzocchi mz 3 (120mm) שיפטרים: deore מעביר אחורי: deore מעביר קדמי: lx נאבה קדמי: shimano hb-m475 נאבה אחרית: shinamo fh-m475 קראנק:truvativ isoflow (גם הזרועות של הפדלים) מוט כידון: truvativ xr al 66 בלמים: hayes mx דיסק מכני צמיגים:kenda
מצטער אם אני לא מדייק בכל הפרטים הקטנים לא מכיר הכל סתם לדעת אם המכלולים טובים, אם הבולם טוב וכו´ תודה לכל המגיבים
|