הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2007 9:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אני מניחה שמצאת מחיר טוב,
נושא: אני מניחה שמצאת מחיר טוב, תאריך: 11/10/2007 9:55:00 AM
מחבר/ת: baby x

ואם כן
אז ככה, אני בספק שיהיה כאן מישהו שרכב עליהם מספיק כדי לבקר
אבל אני במצב הזה תמיד פונה לניסיון של אחרים בחו"ל.

http://www.mtbr.com/reviews/xc_full_suspension/product_124875.shtml

תנסה, הביקורות שם מלמדות.


חזרה לפורום