נושא: תחזוקה בחורף תאריך: 11/10/2007 10:51:00 AM
מחבר/ת: רן המר
אני רוכב יחסית מתחיל וזהו החורף הראשון בו אני רוכב. קשה להתעלם מכמויות הבוץ המטורפות שאני צובר על אופניים אחרי כל רכיבה. אני שוטף עם צינור את כל הבוץ אבל לא בדיוק יודע איזה פעולות לבצע כדי לשמור על האופניים בכאלה תנאים רטובים.מישהו יכול לעזור?
|