טקסט הודעת פורום
| 11/10/2007 1:15:00 PM |
|
נושא: סגנון רכיבה ותקציב תאריך: 11/10/2007 1:15:00 PM
מחבר/ת: אלי
סגנון הוא ספורטיבי - חובבני בכביש, ומעט אתגרי בשטח. לגבי תקציב תלוי עד כמה התלהבתי, ועל כל פנים המכלולים חייבים להיות ליגה! תודה רבה רבה על העיצות וההכוונה אלי :)
|
חזרה לפורום |
|
|