טקסט הודעת פורום
| 11/10/2007 7:05:00 PM |
|
נושא: תודה על העזרה... ולשאלתך תאריך: 11/10/2007 7:05:00 PM
מחבר/ת: ספי דובב
לא רכבתי ממש על אף אחד מהזוגות אלא רכיבה קצרה בשטח שע"י החנות. הייתה לי בעייה של נוחות על הפוקוס שאמרו לי שאפשר לפתור אותה ע"י החלפת הסטם (הגבהה וקירוב של הכידון) והזזת האוכף - אני בהתלבטות...
|
חזרה לפורום |
|
|