הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2007 9:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron gera עם תוכן  אתה רוצה טיובלס?
נושא: אתה רוצה טיובלס? תאריך: 11/10/2007 9:33:00 PM
מחבר/ת: doron gera

אם אני לא טועה ה LUST זה טיובלס.
והם יקרים יותר.

אם אתה רוצה משהו אחר באותו מחיר של הAdvantage תעיף מבט על ה Ignitor



חזרה לפורום