נושא: שימוש נכון במעבירים ! תאריך: 11/10/2007 10:56:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
לא לחינם הגלג"שים מורכבים בצורה כזו של קדמי הולך וקטן, ואחורי הולך וגדל (מימין לשמאל כמובן). הסיבה העיקרית היא שאין שום הגיון להשתמש בשני הגלגלים הקטנים (בקדמי ובאחורי). לנסיעה מהירה ביישורת - גלגל קדמי גדול ואחורי קטן. לעליה קלה - גלגל קדמי קטן ואחורי גדול. זאת הסיבה שהשרשרת נוגעת במעביר !!! בקיצור - שימוש נכון במעבירים לעליות וגם ליישורת מבטיחה עבודה לאורך זמן ובלאי נמוך של החלקים. רכיבה מהנה
|