טקסט הודעת פורום
| 11/11/2007 1:08:00 PM |
|
נושא: עזרה תאריך: 11/11/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: אריאל כהן
איך אני יכול לרכב על כביש בלי להסתכן שידרסו אותי??! למשל כשיש רמזור או כבישים שמשתלבים מה אני יכול לעשות?!? אני בן 14 כדאי לי לרכב בכביש או לחכות קצת..!? תודה מראש!!
|
חזרה לפורום |
|
|