נושא: לא לרכב על כבישים בכלל תאריך: 11/11/2007 3:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
למרבה הצער רכיבה על כביש היא סיכון גדול מדי. רכבתי כביש בעברי, וזה משהו אחר לגמרי מרכיבת שטח - וזה חסר לי. היום אני לא מעיז לעלות עם אופניים על כביש, אלא לצורך חצייתו. אופניים הם בהחלט דרך טובה להתנייע בעיר, אבל גם אם אתה עושה את זה, תתיחס לכל מי שנוסע בכביש כאילו הוא מחפש לדרוס אותך. עליך לקחת אחריות מלאה לכל מה שקורה בכביש, כי על כל טעות של נהג טיפש - מי שישלם את המחיר בבריאות ואולי בחיים שלו תהיה אתה.
מקוה שהפחדתי אותך.....
|