הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2007 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם תקציב איננו בעיה קשה
נושא: אם תקציב איננו בעיה קשה תאריך: 11/11/2007 3:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

תוכל לקחת אופני XC קלים וקצרי מהלך (כמו ספשלייזד אפיק, למשל), ולהינות מהם גם בכביש וגם בשטח קל.
כדאי לשים לב שאפשר יהיה לנעול את הבולמים או לפחות פלטפורמת דיווש כלשהי.

אם אתה על הכביש לא באותה רכיבה שאתה בשטח, כדאי לחשוב על קניית סט גלגלים נוסף, עם צמיגי כביש. יהיה לך הרבה יותר קל בכביש, והמחיר לא צריך להיות מאוד יקר.


חזרה לפורום