טקסט הודעת פורום
11/11/2007 3:16:00 PM
אסף
לא לייבש במייבש ולא בשמש..חחח..
נושא:
לא לייבש במייבש ולא בשמש..חחח..
תאריך:
11/11/2007 3:16:00 PM
מחבר/ת:
אסף
:cool: ולכבס הפוך כמובן..
חזרה לפורום