הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2007 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מזרחי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 11/11/2007 3:23:00 PM
מחבר/ת: ליאור מזרחי


תודה רבה לכולם. אני אקח את ה- Maxxis Advantage 2.1 Kevlar.


חזרה לפורום