נושא: רק על עצמי לספר ידעתי תאריך: 11/11/2007 4:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הכל מנסיון.
בהתחלה גם אני נמנעתי מחימום בכלל, אבל אשתי הכניסה אותם עם הצבעוניים האחרים, ועם 40 מעלות אין בעיות כבר יותר משנתיים.
לגבי הצבעוניות - זה מה שהתכונתי ב"כביסה צבעונית".
לגבי "סחיטה קלה" - לא בכל מכונה אפשר לבחור את רמת הסחיטה, ובאיזור שלי הכל ממילא מתייבש במהירות גם ללא סחיטה...
אבל אילו ידעתי שתגיב, הייתי נמנע. אין לי ההשכלה שלך וגם לא הנסיון שלך.
תודה
|