טקסט הודעת פורום
| 11/11/2007 8:01:00 PM |
|
נושא: כיבוס בגדי רכיבה תאריך: 11/11/2007 8:01:00 PM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש
במכונת כביסה בתוכנית רגילה 60 מעלות צבעוני רגיל בכל האופציות עם סחיטה בכל המצבים שתירצו כיבסתי את בגדי הרכיבה ולא קרה להם שום דבר בתחילה חששתי לבגדים עד שבטעות כיבסתי רגיל ומאז אני מכבס כך
|
חזרה לפורום |
|
|