נושא: אופני כביש פתיחה תאריך: 11/12/2007 7:29:00 AM
מחבר/ת: אלון
שלום לכולם אני חדש בפורום והייתי רוצה לקבל חוות דעת לגבי רכישת אופני כביש התקציב שלי הוא כ-3000 ש"ח וחשבתי ללכת על אופניים לא חדשות. ראיתי אופני טרק בנות חמש שנים שילדת פול קרבון מערכות שימנו 8 במחיר של 2500 ש"ח חבר אמר לי שהמחיר נראה לו קצת חשוד ועלי לבדוק טוב את השילדה שאינה סדוקה. מה דעתכם?
|