נושא: קצת עזרה תאריך: 11/13/2007 7:09:00 PM
מחבר/ת: שחר גוזלן
לפני בערך חודש קניתי אופני Trail X 2.0 של Jamis... אני מתחיל מאוד.. אני רוצה לדעת איך אני יכול לעבוד על הכושר ואולי איזה תוכנית אימונים קטנה כי פעם אחרונה (לפני 3 ימים) שנכנסתי עם האופניים לשטח כמעט התמוטתי אני יכול לנסוע למרחקים ארוכים גם אם יש בהם עליות ארוכות אבל לא תלולות. אני רוצה לדעת אם מישהו יודע איך אני יכול להתאמן על כוח כי סיבולת אני חושב שכבר דיי רכשתי.
תודה לכל מי שיכול ועוזר לי
אני רוצה לרכוב גם בחורף כמו כולם אבל... איזה בגדים אני אמור לקנות? אתם יכולים להמליץ לי על חולצה ומכנסיים?
|